0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

شرکت آتی تجارت راشا وارد کننده وعرضه کننده تایر از برندهای معتبر بین المللی در ایران است. گسترش تجارت تایر با در اختیار داشتن تیم مجرب از کارشناسان در حوزه تامین تایرهای معدنی و راهسازی، اتوبوسی، کامیونی و صنعتی فعالیت می کند. کارشناسان فروش در شرکت آتی تجارت راشا با ارائه مشاوره و اطلاعات فنی کامل محصولات، در کنار مشتریان هستند تا تجربه بهترین خرید و انتخاب تایر برای مشتریان فراهم شود.

درباره ما

در دنیای دیجیتال عصر حاضر  و همزمان با رشد و توسعه فناوری، شرکت راشاتایر، در سال ۱۳۹5 با هدف عرضه تایر خودروهای سنگین اعم از کشنده، باری، کمپرسی، کامیونت و … در برند های Aeolus، Doublecoin، Hixih و Cetroc آغاز به کار کرد. این تایرها در 2 گروه معدنی و کامیونی – اتوبوسی (OTR,TBR) دسته بندی شده اند. راشاتایر، زیرمجموعه‌ای از هلدینگ آتی‌تجارت‌راشا می‌باشد که تامین کننده تایر های OTR و TBR از کشور چین است.

 تایرهای راشاتایر دارنده استاندارد های روز دنیا از قبیل E-MARK استاندارد SWR2 اروپا وDOT آمریکا میباشد که مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفته است.  این گروه توسط جمعی از متخصصان مهندسی مکانیک در حوزه تامین تایر ها و تیمی متخصص در زمینه فروش، مشاوره و آشنا با دغدغه‌های مشتریان جهت آسان کردن خرید تایر های خودروهای سنگین و معدنی تشکیل شده است. امروزه با توجه به مشکلات موجود در زندگی روزمره، ارائه خدمات دیجیتال در بستر وب موجب کاهش هزینه ها و ذخیره زمان در خرید محصولات شده است. راشاتایر امکان مقایسه تایرها با در نظر گرفتن شاخص های فنی و ظاهری را در اختیار بازدید کنندگان محترم خواهد گذاشت.

 گروه راشاتایر خدماتی از قبیل ارسال سریع محصولات ، اطمینان از اصالت کالا و تخفیفات مناسبتی را برای مشتریان در کنار هم فراهم می‌سازد. مجموعه راشاتایر در تلاش است تا جامع ترین سامانه فروش تایرهای خودروهای سنگین را در جهت رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی کرده و خریدی مطمئن را در بستری امن برای شما ایجاد کند.


محمود یارمحمدی

مدیر فروش

مرتضی سرور

کارشناس فروش

علی تناسان

کارشناس ارشد فروش

محمد عباسی

کارشناس خسارت


اهداف

شرکت آتی تجارت راشا در سال 1395 با هدف واردات و عرضه تایر از برندهای معتبر بین المللی شروع به کار کرد و با اتکا به تجربه و تخصص پرسنل خود و ایجاد زیرساخت‌های لازم نه تنها جایگاه ویژه به عنوان تامین کننده تایر پیدا کرد بلکه موفق به کسب نمایندگی رسمی از کمپانی CETROC و HIXIH نمایندگی انحصاری کمپانی DOUBLE COIN و AEOLUS شد و این موفقیت در راستای هدف اصلی ما یعنی تامین تایر استاندارد و ایمن، هم راستا با نیاز مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و جلب رضایتمندی مشتریان است.
همواره اولویت اصلی ما در مجموعه شرکت آتی تجارت راشا تحقیق و بررسی های کارشناسی در زمینه تامین بهترین نوع تایر با استانداردهای روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان و ایجاد محتوای فنی دقیق و استاندارد برای تسهیل فرآیند خرید است و مصرف کنندگان با اطمینان از کیفیت تایرها و گارانتی و خدمات پس از فروش میتوانند نیاز خود را براحتی تامین کنند.

قبل
بعدی

زنجیره تامین

شرکت آتی تجارت راشا در راستای تامین به موقع تایر و در جهت تامین نیاز مشتری ها همواره اقدام به افزایش نمایندگی های فروش خود در سراسر کشور می کند تا با ایجاد یک زنجیره تامین گسترده امکان دسترسی سریع به مراکز فروش را فراهم کند تا مشتریان بتوانند در تمام نقاط کشور، تایر مورد نظر خود را براحتی خریداری کنند. شرکت آتی تجارت راشا برای اطمینان مشتری ها علاوه بر تضمین اصالت تایرها، محصولات خود را با گارانتی معتبر ۵ ساله ارائه می دهد تا مصرف‌کنندگان با اطمینان از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، تایر مورد نظر خود را انتخاب کنند.
0