0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

خدمات فنی و مهندسی

شرکت آتی تجارت راشا خاورمیانه مفتخر است که در کنار تأمین و فروش تایرهای مختلف، اقدام به ارائه خدمات فنی و مهندسی مرتبط با تایر به شرکت های معدنی و راهسازی نموده است. هدف از این خدمات کمک به خریدار جهت انتخاب مناسب ترین تایر با توجه به شرایط کاری ماشین آلات و حوزه فعالیت خاص هر شرکت می باشد. با استفاده از این خدمات شرکت ها قادر خواهند بود بهترین و بهینه ترین تایر را با توجه به شرایط مخصوص خود خریداری کرده و با راهکارهایی که در بازدیدهای دوره ای به آنها ارائه می شود از حداکثر کارایی تایر استفاده نمایند. خلاصه ای از خدمات فنی که توسط شرکت آتی تجارت راشا ارائه می شود به شرح زیر است

مشاور فنی قبل از خرید تایر

با کیفیت ترین تایرها نیز اگر در شرایطی متفاوت با شرایطی که برای آن طراحی شده اند مورد استفاده قرار بگیرند کارایی خود را از دست داده و عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند. محیط هر معدن از نظر آب و هوا، جنس مواد معدنی، وضعیت جاده ها، شیفت های کاری، سیکل های باربری و نوع ماشین آلات متفاوت بوده و نیازمند تایرهای خاصی است که با شرایط ویژه آن معدن سازگاری داشته باشد. کارشناسان فنی این شرکت قبل از خرید تایر تمامی پارمترهای تأثیر گذار بر کارکرد تایر در محیط کاری شما را بررسی کرده و نیز با تحلیل دقیق سیکل های باربری توسط GPS و اندازه گیری TKPH مخصوص معدن شما، بهترین نوع تایر از نظر ایمنی، دوام و کارایی را به شما معرفی می کنند.

بازدید در هنگام نصب تایر و تأیید گارانتی

بسیاری از آسیب های وارده به تایرهای معدنی در هنگام نصب آنها رخ می دهد. شرکت آتی تجارت راشا آمادگی دارد تا در هنگام نصب تایرها در محل حضور داشته تا از اجرای صحیح و اصولی تمامی مراحل نصب از قبیل جابجایی تایر، سالم بودن رینگ، رینگ کردن و نصب رینگ روی دستگاه، فشار باد لازم و … اطمینان حاصل کرده و در صورت نیاز راهنمایی و آموزش های لازم را به پرسنل مرتبط ارائه دهند.

بازدیدهای دوره ای در هنگام استفاده تایر

شرکت آتی تجارت راشا در فواصل ۳ ماهه اقدام به بازدید دوره ای از تایرهای در حال استفاده می نماید. در این بازدیدها میزان فرسایش آج تایر، میزان فشار باد اندازه گیری شده، هرگونه آسیب غیرمعمول وارده به تایر بررسی شده و علل آن به همراه راهکارهایی جهت پیشگیری یا کاهش آسیب های وارده در قالب یک گزارش به خریدار اعلام می گردد. از خریدار انتظار می رود جهت بالارفتن دقت گزارش ها اطلاعات مورد نیاز از قبیل ساعت کارکرد تایرها یا زمان تغییر محور یک تایر را در اختیار کارشناسان فنی قرار دهد.

ارتباط مستمر با تولید کنندگان جهت جلب رضایت مشتری

شرکت آتی تجارت راشا به عنوان نماینده رسمی برندهای HIXIH, CETROC و DOUBLE COINدر ایران متعهد است تا آموزش ها و اطلاعات فنی لازم برای افزایش کارایی تایرها را به اطلاع مشتریان برساند. همچنین این شرکت نقطه نظرات مشتریان خود در خصوص کیفیت و کارایی تایرهای مورد استفاده در شرایط مختلف کاری را به همراه مستندات لازم، با دفتر مرکزی این شرکت ها در میان گذاشته و تمام تلاش خود را جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به شرکت های ایرانی می نماید.
0